Big bums?


Nu vill jag inte framstå som ytlig, alls... men varför kallas det mode att ha jeans som får vilken tjejrumpa som helst att se 3 ggr större ut? :p Oavsett vilken stil man tillhör som tjej, så verkar det vara ett genomgående modedrag att dra på sig jeans som omöjligvis kan passera låren utan glidmedel? Knappt anklarna heller för den delen? Deras kroppar får ofrånkomligt formen av uppochnedvända trafikkoner? Jag fattar bara inte varför man vill se ut så när man inte måste? Men mode funkar väl så kanske?... Om tillräckligt många går klädda i ett visst sorts plagg så gör snart "alla" det. Kombinerar man detta dessutom med 80-talets midja som räcker upp till naveln så är look-katastrofen ett märkligt faktum, även för en totalt mode-ointresserad person som mig, haha. Tacka vet jag utsvängda, bootleg, low cut jeans på tjejer - that's damn foxy! Detta är bara... uueeeh!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0