Pussycat Fjolls

Wtf?

Finns det ett mer meningslöst och idiotbelamrat TV-program än PussyCat Dolls? Jeeez... Nog för jag gillar bildsköna sexiga donnor as much as the next guy, men detta program är verkligen patetiskt. Det är som en porr/stripp-variant av Top Model? Jag menar, va fan... ska man lyssna på dem, eller sätta på dem? Vad är poängen med en strippa som sjunger? Håll käft så man kan koncentrera sig på hennes kropp istället, eller vad är det dem säljer egentligen? Moaah.... jag är inte född igår, jag vet att "sex säljer" inom det mesta från brödrostar till musik - men detta är bara sjukt jvla fjantigt och töntigt. Har vi inte nog med "dockusåpor" nu? Jag tror fn 8 av 10 program på TV nu för tiden går ut på utröstningar i någon form. Sedan om man ska bo inlåst i en barrack och äta, bajsa, pissa, supa, festa och kn-lla framför kameror i 100 dagar, eller springa runt på en Ö och leta kokosnötter eller "dansa o sjunga" i underkläder och se förbannat kroniskt kåt ut under tiden, så är kontentan densamma...?

"You're still in the running of becoming America's next whore on TV"!
- YEEEAAY!




Kommentarer
Postat av: Ms Sunshine

Haha! Amen, kunde inte sagt det bättre själv.

2008-08-26 @ 18:58:30
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom är ju snygga o titta på, klaga inte ;P

2008-08-28 @ 21:43:44
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0