Seg-curitas

Wohooo...

Blott 3 månader efter min intervju den 17:e maj, så får jag tid på en repetitionsutbildning för pistol. Något som jag gick igenom med flying colors för sisodär 10 år sedan, så behovet av repetition är onekligen trängande, hah. Men sedan när blev det standard att vänta 3 månader efter en arbetsintervju innan det första stora steget sker officiellt. Jag har visserligen pluggat bevaknings- och säkerhetsjuridik hela sommaren nu, men hur kan det ta så HÄR lång tid innan saker sker officiellt. Först fick jag vänta till mitten av juli innan Länsstyrelsen och SÄPO hade godkänt mig som skyddsvakt i sin säkerhetskontroll. Jag menar, det är ju inte direkt så man kommer från en kriminellt belastad släkt eller så. Jeeeez... här går det undan - not! Men iaf, nu har man ändå ett datum att "se fram emot". Allt som kan skingra tankarna just nu hjälper ju - en smula...

Pang pang


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att det händer iallfall.. även om de tar tid :) Tror de kommer passa som handen i handsken serru! Kram

2008-08-12 @ 14:18:18
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0