von Fisenfjärt


Jag skiter i om du är miljonär, adlig och allt vad fn du skryter med
. I mina ögon är du bara en patetisk råtta som inte ens kan hålla i spriten eller hålla knytnävarna borta från din i övrigt fantastiska tjej. Du är 43 år gammal, och beter dig som ett barn. Väx upp för fn! Jag vet inte hur macho du tror att du är när jag får höra genom henne hur du sagt på tfn: "Jag ska spöa den jäveln, jag ska krocka hans bil, jag ska döda han...". HAHA - din jvla pissmyra. Säg det till mig istället för henne? Du hade ju kunnat bett att få prata med mig direkt istället om du nu har så mkt att säga mig, eller hur? Istället för att spela balla Allan inför din tjej - som du misshandlar. Mogen kille. Macho som fan. Jvligt manligt. Jag hoppas jag är lika manlig som du om 10 år... Du både låter och beter dig som en sketen förortsgangster i 15-års-åldern istället för att leva upp till ditt käcka Stureplansnamn och framför allt din medelålder som borde föra med sig iaf ett uns av mognad?

Se till att läsa en bok i hur man uppför sig så kanske du slipper undra varför hon inte vill vara med dig alla gånger. Eller varför jag ställer upp för henne och åker 8 mil mitt i natten för att hämta henne i en fuggin jvla buske när hon gömmer sig för dig, ditt svin.

Jag är förbannat trött på att höra om hur du hatar mig. Vad fan har jag gjort dig? Är väl inte mitt fel att din tjej inte vill vara med dig när du tar stryptag på henne - det är ditt eget fel. Bara en totalt hunsad och undergiven slav till tjej/kvinna stannar hos en man som beter sig som du gör. Jag har för övrigt som sagt aldrig gjort dig ngt, mer än att jag ställer upp för henne när hon behöver hjälp. Vad fn skulle jag göra? Lämna henne i buskarna medan du o dina polare letar efter henne när hon är livrädd? F.U! Jag har till och med försökt STÖTTA dig när hon tvekat på er två. Sug på den du! Jag har faktiskt sagt till henne att jag känner med dig, för jag vet hur sjukt jvla ont det gör att mista ngn man älskar, och att hon måste tänka flera ggr om innan hon tar ett så stort steg och sårar dig i onödan. Men om du tror att det rättfärdigar att bli våldsam, vare sig det är mot henne eller hennes vänner, så kan du fn bara gå o dö ditt slödder. Nästa gång du har något att säga mig, så säg det till MIG istället.

Om jag vore dig så skulle jag SKÄRPA TILL mig och försöka inse vad jag har, innan det är för sent. För tro mig, jag är expert på brustna hjärtan och förlorad kärlek, och om du inte styr till dig själv så kommer du snart förlora henne. Du gör ju henne illa - inser du inte det? Och jo, jag HAR haft ngt ihop med henne ja, men dels var det ett missförstånd på många håll som drog igång det hela, och dels var det INNAN ni ens träffades, you moron! Och om du tror för en sekund att jag skulle utnyttja en sådan här situation för min egen vinning så säger det mer om dig, än om mig, inte sant?




Kommentarer
Postat av: Energy

Om en kvinna blir misshandlad av sin karl har jag bara några ord att säga: Det finns inget att tänka över. GÖR SLUT! Dom ändrar sig aldrig. Endast för stunden, för att återigen ta upp sitt jäkla beteende sen. =(

2008-08-18 @ 02:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0