250kr för influensan?

Rätt itressant att när man just tagit vaccin mot influensan, så får man just... influensan! Vilken deal för 250 kr :p Fick avboka tre pass för att kunna sjukskriva mig en vecka... suck! Men i morgon börjar allvaret igen med tre pass på raken... 36 timmar bara så där. Sen är man schemalagd för självaste Julafton också, och Juldagen. Fast å andra sidan så spelar det inte så stor roll. Mitt kära X såg ju till att förstöra allt som var roligt med julen ändå, så det är nog lika bra att jobba bort den helt i alla fall... vem vet. Kanske blir nästa jul roligare. Jag kan hur som helst mycket lätt förstå och inse varför så många människor lider i tysthet i och kring dessa tider, för har man ingen att dela allt med, så är det tämligen meningslöst och ensamheten förstärks bara av all den lycka man "ska" känna i juletider.

Nä, nu ska jag gå o handla... Det är fan eko i min kyl, kyl, kyl, yl, yl, yl, l, l, l... 
Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0