No woman, no cry

Bob Marley var en smart jvel. Har man ingen kvinna, så kan heller ingen kvinna skada en. Släpper man inte in tjuven bakom lås och bom, så kan man inte bli bestulen. Simmar man inte bland hajjar, så... haha ja, kanske räcker så.

Det är sanslöst vad kräsen man blivit på gamla dar. Eller så är det mitt förflutna som satt för höga ribbor? Det råder i alla fall ingen brist på kvinnfolk, men det är total torka på vettiga sådana. Se bara på den senaste "vännen".... suck. Hur fn kunde hon sjunka så lågt? Det borde vara olagligt att anklaga medmänniskor för vidriga gärningar om man saknar bevis! Jag är OSKYLDIG din sjuka jvel, men det är du för dum för att begripa eller inse!

Nåväl, kanske kan man iaf behålla vänskapen med Sköna Helena då, så länge man ger fn i alla andra tankar åtminstone. Men någonstans så tror jag att jag är inkompatibel med det kvinnliga släktet. Antingen säger de att de älskar en bara för att till slut slita ut hjärtat ur kroppen på en och pissa på det, eller så får de för sig att man gjort saker man inte gjort, eller så... nä blä. Orkar inte engagera mig :p

I morrn är det iaf mässa med densamme. Måtte vänskapsbanden hålla denna gång iaf. Börjar ju bli lite tröttsamt att knyta nya kontakter som har så föbannat korta bäst-före datum. Eller så kanske jag borde sänka kraven på min omgivning. Alla kanske inte måste vara potentiella korkar til de hål som andra gjort i mitt liv... hm. För mig räcker det faktiskt med vänner som inte sviker :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0