Trendigt med transor?

Apropå ingenting...

Drog igång MSN idag på min nya laptop, och på den lilla nyhetsrutan så ser jag texten:

"Hetaste killarna på EMA Här är grabbarna som gästade MTV European Music Awards"

Jag bara undrar... sedan när blev det "hett" att se ut som transvestit? När jag växte upp så dyrkade tjejer killar som Brad Pitt, Johnny Depp, Tom Cruise, Jason Priestly, Luke Perry och liknande skådisar eller band som New Kids on the Block, Take That, Five och allt vad fan de hette i "Mickey Mouse Club" som Pablo Fransisco (världens i min mening bästa Stand up Comedy artist) så klockrent benämner dem, haha. Men någonstan kunde man väl kanske ändå förstå flickornas fascination av de skyltdocksliknande snubbarna... men detta. Vad fn har hänt numera? Sedan när blev det manligt, och ännu mer obegripligt - attraktivt - att se ut som en kvinna??? Och en jvligt ung sådan med. Hyfsat motbjudande och obeskrivligt töntigt! Undrar om de små pojkarna i Tokio Hotel kommer vara stolta över sig själva senare i livet när de vuxit upp, fått skägg och hår på sn*ppen, och ser tillbaka på sin ungdom? Hahaa... wtf?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0