A new beginning

Då var det klart då...

Repetitionsutbildningarna är klara och jag kan "äntligen" börja slava mina 12-timmars-pass från och med söndag. Det har varit tyngre än jag trodde att sitta i skolbänken på gamla dar, men det har också varit lärorikt. Mycket nya regler och rutiner som präntats in i hjärnbarken. Synd bara att man blir så grymt trött av att mata in information i skallen under så intensiva dagar som dessa 14 dagar varit. Känner mig helt slut... Men med endast en par fel av 42 möjliga på juridikprovet så får man väl anta att man snappat upp det mesta korrekt, heh. Bäst av allt var kanske de nya vänner man fick på köpet :) Som en "liten" bonus så har äntligen annonsförsäljningen tagit fart på hemsidan också - tjohoo! :p

Livet går vidare... även om det är tungt som fan att ro emellanåt. Såg en fantastiskt bra och gripande film härom dagen. "Fjärilen i Glaskupan", och fastnade för några starka rader...

Såsom sjömannen ser kusten försvinna vid horisonten, så suddas mitt förflutna sakta ut.

Djupt, starkt och ruskigt beskrivande med så få ord. Poesi är mäktigt.
Hur som helst... nya spadtag, ny framtid...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0