Det drar ihop sig...

...tills man blir ännu ett år äldre.

Vad som hänt under detta, det soklart sämsta och tyngsta året i mitt liv, är nog igen hemlighet efter denna bloggs tillkomst. Och att den jag helst av allt skulle vilja spendera tid med på min födelsedag numera är min värsta fiende, mot min vilja eller ens förstånd... det är nog inte heller någon större hemlighet.

Så vad har man kvar då? Ja utöver de fåtal människor som faktiskt tycks bry sig en smula om mig runt om i landet, så finns ju också en liten brokig skara kvar av de som också står och stått ut med en något knepig prick som mig även i verkligheten :p Stort tack för det. Jag är visserligen en ruskig ensamvarg som alltid klarat mig väldigt bra på egen hand, men efter omständigheterna så ska ni veta att ni har behövts nu under detta år mer än någonsin... :')

Söndag, grillpill, vänner, umgänge och kanske avrunda med en film i salongen på kvällen. Enkelt, men alldeles fullt tillräckligt trevligt för en opretantiös person som mig själv. Vi ses, och tack för ni står ut med mig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0