Nokkija 6210

"Jaschka chöppa nya Nokkja 6210... dä ä doax nuu"!

Var bara tvungen att lista en av mina nya största hatobjekt inom TV-reklam just nu. Om jag vore iblandad i någon av 3's reklamkampanjer så skulle jag emigrera till någon hydda i Afrika o leva på torkade ormskinn, hellre än att stå för att jag varit inblandad i en så otroligt töntig och irriterande reklam. Den är helt klart i klass med den hyperventilerande idioten som gör reklam för MOOOOOONSTERRRR JAAMMMMM från och till. Jeeez, va fan, tar de alla för imbeciller när de "skriver" sina reklamsnuttar? När jag satt på den flashiga reklambyrån i Gamla Stan så pratade vi aldrig i termer som utgår från att alla konsumenter är idioter? Välkommen till 3.se, eller 020-idiot idiot idiot!

Nä nu börjar snart American Pie 2... det är något för oss intellektuella, hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0