Smelly cat

Har just upplevt något hyfsat... eh, superäckligt.
En rätt jättesöt blond lång sak gick framför mig på väg från tåget. Medan jag stillsamt konstaterade hennes docklika utseende och graciösa gångstil medan vi passerade dörrarna från perrongen in till stationen, så började jag också fundera på vad det egentligen var som luktade så starkt där omkring, vid spärrarna. Märkligt nog så kändes bara lukten när jag gick precis bakom henne. När vi kom till trappan och jag tog mina kliv nedåt, fortfarande bakom henne, så gick det upp för mig att man kan ju faktiskt göra en koppling mellan denna typ av lukt, och... uhm ja, kvinnor, ibland, om man har riktig otur. Jösses, stackars tjej! Det måste vara hemskt att ha sådan åkomma, om hon nu ens vet om det. Men detta var nog det värsta jag upplevt i fråga om pinsamma dofter på offentliga ställen. Stackars henne... och vilken oerhörd kontrast till hennes övriga utstrålning =s

Smelly cat, smelly cat... WHAT are they feeding you.


Kommentarer
Postat av: Ms Sunshine

haha! men okey... jag fattade inte exakt vad det var som luktade på henne? luktade hela hon i allmänhet eller var det vissa privata delar?

2008-09-16 @ 08:22:17
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, vaddå för koppling?! jag fattar inte? :D

2008-09-16 @ 13:26:37
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Chris

asg Det handlar om... private parts. Var glad om du som tjej inte vet vad jag pratar om, för då gör inte din kille det heller ;)

2008-09-17 @ 17:35:32
URL: http://romulus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0