Cleaning day!

Snabbinlägg: Så här 2 dygn senare efter den senaste emotiella käftsmällen och vänskapsförlusten, så är det dags att ta tag i saker o ruska av sig dammet. Inget blir ju direkt bättre av att leva i förfall, för fan vad det ser ut här hemma. Jag är helt övertygad om att Sauron, Simba, Mozart och Kasha har en pakt ihop om att skita ned så mycket de bara kan. De bygger dammråttor fortare än min dammsugare säger "swoosh" och "slurp", och Sauron envisas med att pinka på sina framben varje gång vi är ute, men endast de gånger han är nyduschad naturligtvis... Och sen är det X antal saker här hemma som jag vill slänga o röja upp kring, så varför gör jag inte det? Suck, jag som var en pedant en gång i tiden.

Det är i sånna här lägen det är bra att få besök. En kompis o hennes kompis är på väg hit, och plötsligt så har man dammsugit, tvättat, bäddat rent, skurat golv, diskat och allt möjligt annat "skoj". Man borde ta hem besök oftare så kanske man orkade städa oftare. Nu ska saker slängas. Ut med den gamla, in med det nya... och livet börjar om igen, typ.

*försöker tänka positiii.... * Äsch, vem försöker jag lura. Blä!
Tillbaka till tvättstugan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0