Tik Tok

Alltså, ibland undrar jag varför jag inte jobbar med musik? Ända sedan jag var liten så har jag i de flesta fall kunnat höra PÅ EN GÅNG, när en låt kommer bli en hit, eller till och med en sk landsplåga. Nu har det hänt en gaziljon gånger, så nu måste jag skriva om det också :p

Igår hörde jag för första gången en låt i bilen, och det slog mig redan vid den första versen.... "omg, den hääär kommer slå"... och om den inte redan gjort det, så tro mig. Det kommer den göra! Har aldrig sett artisten innan, eller hört talas om henne. Men det HÄR är en hit - garanterat!

Jag borde nog inte jobba på Securitas... Kanke istället sitta i Idol-juryn eller ersätta Bert Karlsson kanske, hehe... =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0