Får man döda...

..små äckliga fjortisar? Visst får man det? Visst visst? Jag menar, det är ju för hennes eget bästa? Så hon slipper växa upp och inse att hon skämt ut sig för ALL tid och evighet? Ett snabbt skott i nacken bara? Det gör nog inte ont...

Allvarligt talat... VAD I HELVETE liksom? Jag låter "orden" tala för sig själv. Lägg märke till hur hon inte bara slösar bor 2 min av ditt liv med totalt jvla NONSENS, men hur hon också bakar in de där droppliknande "MMm-ljuden" heeela tiden! Jag fick ihop 12 st? Och varför drar hon i håret heeeeela tiden? Har hon sex med håret? Eller räknar hon hårstrån? "Mm... 1, 2,3... ne var var jag nu... 1, 2, 4, nej meh... 1, 2, 2... neeee". Man undrar... har hon föräldrar? Har hon vänner? Går hon i skolan? Finns det inte NÅGON som kan upplysa henne om vad hon gör? Är hon medveten om att hon kvalificerar som den mest pantatde jvla idiot jag sett, och säkert en par 10 000 med mig? Har hon en mänsklig hjärna eller har de bytt ut den mot en donerad från en gris? Nej, en fiskmås kanske? Vad vill hon med sitt liv? Tror hon att hon ska bli känd för ngt annat än "har du sett den där blåsta fjortis-bimbon på Internet?". Om hon vore min släkting så skulle jag inte våga gå utomhus mer... Detta är plågsamt pinsamt!



Kommentarer
Postat av: anouk

hahahahaha Ja, jag vet inte vad man skall säga...



Men sanningen är ju den att även hon kommer växa upp och det är ju en del av "utvecklingen"(?) att bete sig såhär ett tag. Men håller med dig om att det är ju bara korkat att lägga ut det till allmän och befintlig beskådan.

2009-09-13 @ 21:05:10
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Chris

Är det en del av utvecklingen? Älskade vän, det vägrar jag hålla med om ändå... ;p Jag känner ingen och har aldrig känt ngn som bettet sig så här obotligt iq-befriat. Speciellt inte för offentlig beskådan :p Men jag beundrar ditt överseende, hehe. Pöss på dig :)

2009-09-14 @ 09:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0