Happy fu**ing B-day!

Jahop... då har det hänt igen då. Man har jobbat hela dagen och samtidigt blivit ett år äldre och "visare" av alla fantastiska erfarenheter. Den senaste nu var minst lika festligt kul som alla andra. Få se nu, sist var det en som efter månader av umgänge anklagade mig för stöld. Det har vi avklarat förr... Denna gång har jag spenderat en sommar i sällskap med en änglalik varelse som bombarderat mig med ömetsbevis och kärleksförklaringar nästan dagligen. Efter 3 månader av "motstånd" från mitt håll, och en klar och tydlig vilja att vilja ta det luuugnt, eftersom man fortfarande lever i ett emotionellt glashus, så sänker jag till slut garden och gluttar på hjärtat igen... med en rädsla att jag annars kanske mister något som kunde varit bra för mig. Så vad händer - hon vill inte längre ha det hon kämpat för hela sommaren. HAHA... är jag förvånad? Nope, nops, no, nix, niet, naj och nej. Inte det minsta. Jag samlar faktiskt på kvinnor med psykiska problem, emotionell instabilitet och diffusa otydliga framtidsdrömmar. Det är sant. Jag har en hel hög nu. Rätt imponerande samling. Vill du se? :p

Nä, nu får det räcka med födelsedag. Dags o sova igen... jobba i morrn. Tick tack...
Grattis till mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det här hade varit ett pokerspel hade jag nu sagt "jag synar" :)



Kan bara beklaga....

2009-09-08 @ 19:51:13
Postat av: Anouk

Visste inte att du skrev...

Har läs runt mycket. Men har mycket kvar.



Jag nämner dig i mitt inlägg ikväll och vill verkligen att du skall veta att jag brr mig om dig.

Stor kram.

2009-09-09 @ 00:10:42
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Chris

@Anonym: Vet inte om jag fattade det där helt o hållet (är lite trög ikväll)... men ok :p Syna på du, haha



@"Anouk": Hej D... Jodå jag skriver, alldeles för mkt, sedan sisodär 15 år tillbaka, hehe. På detta ställe dock enbart om mitt sk liv - eller det som kunde vara ett liv som inte allt kvinnfolk hade fuckat upp allt gång på gång. Nåjå, jag är ingen ängel själv direkt, men man undrar ändå vilken jvla gud i vilken jvla religion man gjort illa för att förtjäna denna armada av psyksjuka tjejer som använder mig som en busshållplats i sina resor genom livet... typ. Anyway, tack för du bryr dig gamle vän :)

2009-09-09 @ 21:04:00
Postat av: Millan

Skickar en hel bunt med kramar till dig vännen :) Och grattis i efterskott :)

2009-09-11 @ 23:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0