FU - very much!


Jag råkar se ut från sovrumsfönstret natten till nyårsafton
, när jag ser en liten man som lutar sig igenom en krossad ruta på min bil! Jag kastar på mig kläder, tar med hunden och batong o bojor från jobbet och springer ned från trappan. När porten öppnas så hör han inget och jag lyckas närma mig bilen medan jag triggar hunden att anfalla. Mannen ser mig genom bakluckan medan han just fått upp dörren och jag vrålar åt honom att stå stilla eller så släpper jag hunden som nu står på bakbenen, framlutad och skäller, redo att attackera. Den mörkhyade unga mannen ser både överrumplad och aggressiv ut, medan han mumlar något på förortssvenska. Jag är redan så förbannad att jag tar det som ett hot, så jag släpper hunden som flyger på mannens arm medan jag drar batongen och drämmer till honom rakt över huvudet. Mannen faller omkull mellan min bil och bilen bredvid, medan han dras omkring av hundens tuggande på hans arm. Jag slår mannen medvetslös, bojar honom med handbojora från jobbet, slänger in honom i baksätet bland det krossade glaset och kör iväg. 10 minuter senare är jag ute vid skogarna runt Glömsta, där jag jag drar ut honom, långt in i skogen. Här krossar jag hans knän, armbågar och axlar, samt slår ut alla hans tänder med en sten innan jag lämnar honom att förblöda och frysa ihjäl, bortglömd i Glömstas djupa skogar. Lär någon sakna honom? Knappast...

Sen vaknade jag, och var tillbaka i verkligheten, där jag naturligtvis aldrig skulle göra något sådant, men en fet jävla smäll över käften, eller två, hade jag gärna delat ut, om jag nu hade sett denna horunge som var inne i min bil och snodde min stereo och GPS natten till nyårsafton. Istället kom min granne kl 13 på nyårsafton och meddelade att jag hade en krossad ruta på bilen, och väl nere så var varken tjuv, eller stereo eller GPS kvar i bilen. Istället fick jag fira nyår med att åka och byta ruta bak, så nu ska man för andra gången köpa ny stereo bara för vi lever i ett samhälle där folk inte kan skilja på ditt och mitt. Jag älskar det nya Sverige! Yeah man...

Är det inte psykotiska, maniska, schizofrena, narcissistiska ADHD-tjejer med borderline så är det kräk som detta som fuckar upp mitt liv! Madda faggers!!! Gå  o dö i något jävla dike era äckliga förortspundare och ge FAN i andras egendom! Det aset ska vara glad att jag inte såg honom - det är jag.

Bah! Skön start på det nya året...


Kommentarer
Postat av: Millan.

Men huvva vilken jäkla otur du har!! Önskar jag vore där och fick krama om dig...

2010-01-03 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0