"I have the pussy...

...I make the rules!" Det vill säga... det är kvinnan som har makten!
Ikväll, när jag som vanligt kom från isoleringen på jobbet, till isoleringen hemma, helt inne i mina sedvanliga tråkiga tankar så passerar jag två kvinnor runt 25/30-års-åldern. Utan att direkt tjuvlyssna så hör jag ofrånkomligt medan jag och Sauron passerar dem något i stil med att den ena tjejen tydligen träffar två killar/män samtidigt och väger den ena mot den andra. Det lilla jag hörde handlade om att den ena mannen var roligare att umgås med, det vill säga att hon skratade mer med honom, medan den andra gav henne "den där pirrande magkänslan". De fnittrade och skojjade om hur "lyxigt" det är att kunna välja så där... Jo jag tackar jag. INgen av dem sade något om att såra någon och hur han eventuellt skulle ta ett avvisande. Det är EXAKT därför jag inte vill dejta någon, för många tjejer/kvinnor gör precis på detta sätt. De använder sin naturliga sexuella makt över mannen för att fånga in och spela spel tills de ser vilken pjäs som passar bäst på deras spelplan... och jag är alltid den som får 6-et men aldrig kärleken. Aldrig i längden iaf, och jag är förbannat jvla trött på att bli lekt med.

Jag går en sista sväng i parken med Sauron och förundras som vanligt över hur många lägenheter som innehåller fler människor än en. Nu är det dags att sova igen så man kan gå upp 5:30 och åka till jobbet. Jobba, äta, sova... Jobba, äta sova... Jobba, äta, sova... suck!



Kommentarer
Postat av: anouk

Fast det finns minst lika många män som beter sig på det viset.

2010-03-12 @ 22:39:50
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Chris

I know... Det är bara så synd att de aldrig dras till varandra. Men players är ju en sorts energitjuvar, och de är som batterier. De dras inte till samma poler... Så män och kvinnor som beter sig så här respektlöst mot andra rent medvetet, de väljer sina offer rent instinktivt i 9 fall av 10

2010-03-12 @ 22:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0