Internationella kvinnodagen...

...bah!





Upprörd/störd av bilden? Läs kommentarerna... :p


Kommentarer
Postat av: anouk

Känns som ditt förakt mot kvinnor börjar gå lite överstyr?...

2010-03-09 @ 08:19:55
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Chris

Vem har sagt att det handlar om förakt? Bilden var mer tänkt som en smula ironi och humor faktiskt... Det är det där ansiktet jag får av de flesta kvinnor förr eller senare... på sätt och vis kanske till viss del från dig nu också? heh ;p



Jag har inget emot kvinnodagen eller att man hyllar kvinnan, även om just JAG har svårt att göra det. Jag älskar kvinnor, annars hade jag inte mött så många ;) Detta är bara riktat emot de kvinnor jag träffat som utnyttjat och experimenterat med mig likt en labbråtta och sedan svarat med aggression när jag kritiserat deras beteende :p Bilden och inlägget i sig är inte värre/mer än hela bloggens huvudsakliga innehåll ;)

2010-03-09 @ 10:12:41
Postat av: anouk

Nej men var just det jag menade. Dina övriga inlägg har varit riktade till de kvinnor du mött som behandlat dig dåligt. Men så kom detta som (jag tolkar som) riktar sig mot alla kvinnor. Därav min kommentar. Man kan ju som bekant inte dra alla över en kant.

2010-03-09 @ 19:20:03
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Chris

Njo, men du tolkar fel... :p

Bilden representerar de tjejer/kvinor jag haft nära relation med och hur de alltid blir i slutändan. Man kan också läsa "bah" som att "bah, den som ändå hade haft en kvinna att fira"... Det är lite som Alla Hjärtans Dag du vet... inte alla som finner den så rolig. Samma med Julafton osv... Det är inte roligt att fira när man inte har ngt att fira liksom. Som sagt... om jag inte tyckte om kvinnor så skulle jag inte ha stuckit huvvet i gapet så många ggr ;)

2010-03-10 @ 16:06:49
URL: http://romulus.blogg.se/
Postat av: anouk

Haha i get it.:P



Men lätt o tolka fel i text. Inget illa ment:P

2010-03-12 @ 08:27:31
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0