Almost there...

Jaha, då var man nästan klar då... Själva grundarbetet med spackling och målning av tak och väggar, sätta lister och lägga nytt golv tog ca 2 veckor, helt på egen hand :) Men efterarbetet... omg, har tagit lika lång tid. Dvs att städa upp. Jvlar vad jag har kastat saker i sann Feng Shui-stil, heh. Nu återstår bara lite finlir som gardiner, kabeldragning, inkoppling av högtalare osv... Men skaplig transformering får man väl säga. So far so good. Mer bilder kommer när allt är klart inom kort. Måste ju dokumentera transformeringen totalt.

Synd bara att jag mår skit igen, i övrigt liksom. Depression går verkligen i tsunami-liknande vågor. Detta har varit ett bra sätt att skingra tankarna och försöka "glömma" saker. Men jag har insett att det komer aldrig gå fullt ut. Speciellt inte när man ser kniven som rev upp såren helt oförberett härom dagen. Fy fan, jag skakar än... S-tans demon. Hur kan man vara så ondskefull o förstöra så mycket för hela min familj när det hade krävts så lite för motsatsen. Jag är en vänlig och omtänksam människa och jag förtjänar inte detta, bara för jag blir arg när jag blir sårad! Men men... kvinnor är djävulens påhitt och jag gör bäst i att hålla mig ifrån dem alla. Åtminstone de som påstår sig "älska" mig - bah! Aja, nu har jag iaf ett 90% klart och nytt vardagsrum. Alltid ngt. Tjoho...










Stort tack till den söta Jennie-Lee för din hjälp med färgvalet till väggarna :')


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Halloj Christer!



Va fiiint du har gjort där hemma!!!

Å duktig är du oxå - som har klarat allt på egen hand!!!



Är du inne nåt på facebook så skulle du kunna adda mej - Du har ju min mailadress...



Skickar en massa solstrålar till dej!!!



/ Maggan

2010-06-02 @ 12:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0