Extreme Home Makeover

"The renovation starts here" som sagt, som Ty Pennington säger, med eller utan megafon. Just nu ser min fd biograf ut som en dinosaurie vrålat genom en 14 meter bred megafon, så vi skippar bilder på det... men, här är iaf en preview på vad som komma skall. Jag har lyckats komma över inte bara en superfräsch (dvs nyskick) italiensk soffgrupp av märket Futura (Mio), men också en uppsättning superfräscha Carpati-möbler. Carpati är i min mening världens i särklass ledande tillverkare av smakfulla möbler för oss som gillar gammal stil med mörklaserad ek, och hatar trendig vitt/svart/krom-ig sjukhusmiljö-stil *yuck*. Färg- och stilkombinationen här är precis min smak... och med allt jobb detta innebär så kan jag i alla fall för en tid nu förhoppningsvis skingra tankarna en smula från att ständigt bara tänka på alla bekymmer och tråkigheter kring föräldrar med krämpor, hjärtlösa egocentriska kvinnor och en anorexifierad bekantskapskrets :'p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0