Tomma ord

Älta inte, är den uppenbara uppmaningen till någon som fastnat i en nedåtgående spiral som mig, om man själv står utanför problem som detta. Jag skulle nog själv bagatellisera detta också, om det inte hänt så många gånger innan. Men att ständigt hamna i samma sista varje gång man öppnar sitt hjärta gör att man måste leta orsaker och förklaringar till varför. Speciellt när de inte kommer från källan. I motsats till föregående inlägg så fylls också mina tankar av allt hon gjorde för att övebevisa mig om att hon inte ljög för mig. Det kunde tex låta så här:

"Vill verkligen du ska sluta tveka på mig. Jag vet att jag är en idiot ibland, men gör det inte med flit. Skulle aldrig med mening såra dig eller göra dig illa. Du är min framtid, tveka aldrig på det. Hur mkt vi än bråkar. Älskar dig!"

Skrevs 5 dagar innan hon låg i någon annans säng. Så ja... jag kanske borde tveka nu ändå? Fy fan, jag är verkligen en patetisk, lättlurad, blind idiot! Nu är frågan vad jag måste göra för att glömma dessa intensiva månader av lögner, och hur lång tid det kommer ta. Är förbannat trött på att mitt liv ALLTID ska bestå av återhämtningstid efter någon narcissistisk player som utnyttjat min godtrohet. Och folk undrar varför jag är bitter och cynisk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0