Bajs!!!

Alltså, va FAN är det för FEL på en del hundägare!? I stort sett varje dag, på hundpromenad-erna, så räknar man till ett 20-tal eller fler högar med hundbajs (hoppas jag?) i varierande konsistens. Mörka som choklad, ljusa som kola, fasta som köttbitar, lösa som messmör, gryniga som risgrynsgröt, rinniga som sirap, stora som bratwurst och små som prinskorvar... Det är som ett gigantiskt och kulinarisk varierande smörgårdsbord av bajs när man rastar hunden. (Mm jag vet, det ÄR äckligt!) Det verkar som jag är den enda som plockar upp min hunds färdigprocessade tarminnehåll. Kanske borde ALLA gå ut o bajsa på gator o torg, så kanske folk fattar läget till slut? Eller? Om jag visste vart de bodde skulle jag stoppa det i deras brevlådor! Jävla idioter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0