Rollercoaster

En lång promenad och många tankar senare... Jag brukar tänka att mitt liv med kvinnor är som en karusell. Men mitt senaste "förhållande" är nog mer som en berg och dalbana faktiskt. Se där - snart har jag ett helt tivoli! Egentligen undrar jag bara en sak; varför och hur en människa kan anstränga sig så pass mycket för att övertyga någon om sina känslor och väva in denne i sitt liv, fast man egentligen inte vill ha personen där? Märkligt. Men men, vad vore livet utan frågor? Mest av allt saknar jag hennes vänskap, men jag är också mentalt allergisk mot att bli kallad jobbig, påträngande och allt dylikt. Så, ja... i framtiden kanske, när alla lugnat ned sig. Jag har aldrig tyckt om att odla konflikter, ändå tycks jag alltid hamna i dem oavbrutet. Undrar vad framtiden bjuder på härnäst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0